Thursday, May 5, 2011

K.a.l.a.u..

Assalamualaikum..

Hari nih kiter bincangkan dengan perkataan 'kalau'..
Actually..cy (che yana) geram dgn words nih..nak tau knape...?
okeyh..citer nyer macam nih..

pada 17 april 2011..jam 1.45 am..
kejadian yg tak akan cy lupe kan..perompak masuk umah weyh...!!
mase tuh cy tgah study..n..yg pasti orang akan marah sbb cy tak kunci pintu..
nak buat macam mane..Allah tu dah tulis perkara tu nak jadi..
dugaan weyh..sok pagi nyer cy ader 1st paper..HCI..
nak jawab pekse jer..teringat muke pencuri tuh...
ish3...kesian kan..kemudian..~
bermula lah perkataan 'kalau' tuh..

1. kalau la ak wat action macam citer Home Alone..haha

2.kalau la ayie ader mase pncuri tuh datg..

3. kalau la aku kuncipintu tu dari awal..

4.kalau la qayyim datg awl untuk date ngn jaz..

5.kalau la aku terajang "tuuutttt" pencuri tuh..

6. kalau la aku sembur muke pencuri tuh dengan starch yg ade kat sblah aku je..

7. kalau la aku letak sesuatu pade tayar moto pencuri tuh..utk buatkan dye jatuh..

8. kalau la mas dapat seduce pencuri tuh..hahaha..

9. kalau la intan balik awal mase tuh.
.
10. kalau la WST 4328 ade mase tuh..msti dye tak jadi masuk..

11.Kalau la aku blaja tek wan do dari awal..silat ke..ape ke..

12.kalau la kak limah ader mase tuh..msti pencuri tuh lari...


haha...brape banyak kalau da...hahaha



No comments:

Post a Comment