Tuesday, March 20, 2012

Dugaan Final Sem

Assalamualaikum..

Agak lame cy tak menulis coretan yang tak berape nak menarik..walaupn tiada siape yang sudi baca..biarlah blog ni jadi luahan hati yang tak keruan nih..

Macam-macam yg berlaku di akhir sem ni..tapi setakat nih biarlah rahsia..semoga cy sentiase dikelilingi oleh insan yang menyayangi cy..sumpah..!! dah tak larat dah..

Semoga Allah s.w.t berikan petunjuk kepada hamba NYA ini..tunjukkan lah kebenaran jika memang benar cy yang bersalah.

Mungking sekali mereka buat cy jatuh..berkali-kali sye bangun balik..sbb..ade kala datg dari kelemahan sendiri..tetapi kita sendiri tahu..yg hakikat nye cy berada di tempat yang benar..semoga Allah melindungi cy drpada sifat hasad dengki dan berprasangka buruk..

Moge ape yang terjadi ini sebagai persiapan utk cy pada masa akn datg..yerlah..nanti nak duduk tempat orang..

kepada yang berkenaan..cy nak minta maaf atas segala kesalahan yang dilakukan..biasa la..manusia tak lari dari kekhilafan sndiri..

Banyak persoalan yang timbul di kepala otak cy nih..kita tak usik kehidupan mereka2..tetapi knp mereka2 membuang cy dri kehidupan mereka..

Tapi satu jer cy percaya..Allah sentiase ade bersama cy dalam suka dan duka..
CINTA kepada bunga akan layu. Cinta kepada manusia akan berpisah. Cinta kepada Allah swt akan abadi. 


Itulah hakikat..smoge pembentangan viva nty berjalan dgn lancar walaupun dugaan melanda..

Bukan niat untuk meminta belas kasihan atau pun bajet bagus membuat entry ini..ini sekadar luahan hati yang tak tahu nak diluahkan kepada siapa..

Kepada insan yang pernah bergelar sahabat..terima kasih atas ape yang telah anda lakukan..cy terima dgn redha krn sume nih ade hikamah nyer..kebenaran itu sentiasa ada..cuma lambat atau cepat jer.

ukhuwwah fillah..jazakum Allah khayr

Ma'assalamah~~
Senyumlah untuk menikmati kehidupan yang sementara..

No comments:

Post a Comment